BOKI 1152 (B)

  • mechanická převodovka s možností 4x4
  • celková hmotnost od 3,5 t do 6,5 t
  • možnost ŘP sk. B
  • výkon 84 kW nebo 110 kW
  • šířka od 1 400 mm

PROČ BOKI?

Městské komunální vozidlo

bylo navrženo, zkonstruováno a vyrobeno jako komunální vozidlo.

Městské komunální vozidlo

Skvělý výhled z kabiny

prosklené dveře s dokonalým výhledem dopředu na cestu i na nesené nářadí, prosklenými dveřmi vidí obsluha na obrubníky a má přehled při manévrování.

Skvělý výhled z kabiny

Nejužší ve své třídě

má užší rozměry než osobní automobil, což mu dovolí se zcela bez problémů pohybovat v úzkých uličkách, které jsou tak typické pro centra měst a parky.

Nejužší ve své třídě

Kompatibilita neseného nářadí

čelní upínací deska na nesené nářadí je plně kompatibilní s nářadím dostupným na našem trhu a nezpůsobuje technické komplikace.

Kompatibilita neseného nářadí

Odolává hrubému zacházení a nečistotám

minimální použití plastových materiálů a snadné ošetřování nečistot zrychluje práci v provozu.

Odolává hrubému zacházení a nečistotám

Odolná konstrukce z bezešvé oceli

kvalitní německá výroba s vysokou odolností, která dlouho vydrží i hrubé zacházení.

Odolná konstrukce z bezešvé oceli

Nejširší spektrum možných aplikací

variabilita nástaveb od základního čištění silnic, odhrnování sněhu s posypem až po vysávaní listí, čištění kolejí, použití s montážní plošinou a další.

Nejširší spektrum možných aplikací

Řízení obou náprav

ulehčuje manipulaci s vozidlem na chodnících a snižuje se také poloměr otáčení díky tzv. krabímu chodu.

Řízení obou náprav

Ergonomické ovládací prvky

kabina je uzpůsobena tak, aby byla pro řidiče i spolujezdce pohodlná a zároveň jednoduše ovladatelná.

Ergonomické ovládací prvky

Plazivá rychlost

a jiné ovládací prvky jsou uzpůsobené komunálnímu provozu a vozidlo je na práci v komunálu připraveno již ve výrobě.

Výkonný motor a silná hydraulika

hravě zvládne provoz i s těžkými nástavbami s vysokou hydraulickou náročností, např. vysokozdvižná plošina.

Nejvyšší možné zatížení

celková hmotnost až do 6,5 t bez oprav umožňuje BOKIMOBILu těžkou práci na stavbách a v lomech.

Bohaté pracovní osvětlení

BOKIMOBIL má světlomety integrované v kabině, kterou nezvyšují a osvětlují tak cestu i při používání předního nářadí.

Nízké provozní náklady

díky odolnosti stroje nejsou potřebné časté investice do oprav, ani zdlouhavé zaučování personálu, což šetří nejen čas.

Komunální vozidla

Výrobce

Kiefer GmbH

Kiefer GmbH v Dorfenu v Německu je firmou patřící do koncernu REFORM Wels (Rakousko). Byla založená v roce 1975. Tehdy se na trh dostal první stroj - hřbitovní bagr BOKI B80. Dnes už Kiefer GmbH zaměstnává více než 100 lidí. Zatímco v západní Evropě je produkce rozdělena přibližně 50:50 mezi bagry a vozidla, na našich trzích je to jednoznačně BOKIMOBIL, který si získal rychle značnou pozornost.

Od ostatních výrobců se významně odlišuje svým přístupem. Zná dobře potřeby uživatelů a konstrukci a vývoj strojů tomu přizpůsobuje. Nehledá úspory v sériovosti, když by tím snížil hodnotu svých výrobků v provozu. Každý stroj se montuje na zakázku dle přesných požadavků zákazníka. Konstrukce je zaměřena na výkon, odolnost a dlouhodobou užitnou hodnotu, ne na úspory při výrobě.

Kiefer GmbH