Komunální vozidlo BOKIMOBIL 1151B

  • rok výroby 2010
  • stav tachometru 45 700 km
  • počet mth 1 420
  • šířka vozidla 1700 mm
  • kabina 3 - místná

PROČ BOKI?

Městské komunální vozidlo

není pouze dodávkou, či náklaďákem s přidaným pohonem všech kol a oranžovou kabinou. Je navrženo, zkonstruováno a vyrobeno přímo jako komunální vozidlo.

Městské komunální vozidlo

Motor a převodovka

4válcový kapalinou chlazený dieselový motor IVECO s výkonem 107 kW/146 HP. Má plně synchronizovanou 5stupňovou převodovku.

Motor a převodovka

Výbava

rádio s reproduktory, vyhřívání čelního skla a předních zrcátek. Součástí jsou i automatické protiskluzové sněhové řetězy Rotogrip.

Výbava

Ideální výhled z kabiny

dveře s průhledem ve spodní části. Dokonalý výhled na cestu, nesené nářadí i na obrubníky, maximální kontrola při manévrování.

Ideální výhled z kabiny

Komfortní zázemí

dvojstupňové vytápění a vytápění prostoru pro nohy. Pohodlí: opora páteře v bederní části a čtyřstupňové seřízení tlumiče sedadla.

Komfortní zázemí

Osvětlení

dálková a potkávací světla jsou integrovaná ve střeše kabiny. U H4 reflektorů lze nastavit výšku světelného kužele.

Osvětlení

Výrobce

Kiefer GmbH

Kiefer GmbH v Dorfenu v Německu je firmou patřící do koncernu REFORM Wels (Rakousko). Byla založená v roce 1975. Tehdy se na trh dostal první stroj - hřbitovní bagr BOKI B80. Dnes už Kiefer GmbH zaměstnává více než 100 lidí. Zatímco v západní Evropě je produkce rozdělena přibližně 50:50 mezi bagry a vozidla, na našich trzích je to jednoznačně BOKIMOBIL, který si získal rychle značnou pozornost.

Od ostatních výrobců se významně odlišuje svým přístupem. Zná dobře potřeby uživatelů a konstrukci a vývoj strojů tomu přizpůsobuje. Nehledá úspory v sériovosti, když by tím snížil hodnotu svých výrobků v provozu. Každý stroj se montuje na zakázku dle přesných požadavků zákazníka. Konstrukce je zaměřena na výkon, odolnost a dlouhodobou užitnou hodnotu, ne na úspory při výrobě.

Kiefer GmbH